TweakNews

Website url: www.tweaknews.nl

U kunt betalen met:

usenet-b8taalmethoden

Usenet abonnement

Pakket
5 Mbit
50 Mbit
100 Mbit
MBIT550100
Threads103040
Beveiligde verbinding
Account sharing
Prijs per maand €4.95€7,95€9,95
Prijs per kwartaal€14,85€23,85€29,85
Prijs per half jaar€23,95€38,95€49,95
Prijs per jaar€41,95€69,95€89,95

Wat vindt u van deze provider?

* Verplicht veld
TweakNews SKU UPC Model

Ik had een 50mbit abonnement. Vanwege een verhuizing ben ik overgestapt naar glasvezel 300 mbit van Caiway). Tweaknews gaat niet hoger dan 100mbit dus

Geplaatst op 17-02-2014 door Pim

Ik had een 50mbit abonnement. Vanwege een verhuizing ben ik overgestapt naar glasvezel 300 mbit van Caiway). Tweaknews gaat niet hoger dan 100mbit dus wilde m'n abonnement beëindigen per einde contractsdatum (september 2014). Gebeld met de vraag hoe ik mijn abonnement kon beëindigen en dat kon meteen telefonisch geregeld worden. Op de vraag of ik misschien 100mbit tot het einde van mijn lopende contract kon krijgen werd ook positief gereageerd; dat was geen probleem. In plaats van de gemaakte afspraken na te komen bleken ze gewoon een nieuw jaarcontract te hebben afgesloten vanaf de dag dat ik heb gebeld en was het geld al van mijn rekening afgeschreven. Toen ik hen hierop aansprak was de melding simpel: we kunnen niets meer voor u doen, tot ziens! Ik zal de volledige mail uitwisseling hierbij posten:

[ #ASY-40441-791]: abonnementswijziging
TweakNews Helpdesk 10 februari 2014 16:58
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer / mevrouw,

Uw account is omgezet naar 100mbit.
Tevens word het jaar abonnement beëindigd per 2015-02-10.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Tugrul

Tweak Servicedesk

w: www.tweak.nl
e: info@tweak.nl
t: 0900-8932543


Pim 10 februari 2014 17:48
Aan: TweakNews Helpdesk
Beste Tugrul,

Dat is niet volgens afspraak. Ik heb gebeld om het huidige abonnement te laten verlopen per einde contractperiode. Dat is 15-09-2014. Daarnaast vroeg ik of ik voor de resterende periode een verhoging kon krijgen. Ook dat was geen probleem. U spreek nu ineens van een beëindiging per 10-02-2015. Als de gemaakte afspraak niet nagekomen kan worden dan mag de snelheid gelijk blijven bij een beëindiging in september.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
P.

Op 10 februari 2014 16:58 schreef TweakNews Helpdesk :

TweakNews Helpdesk 12 februari 2014 13:25
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Excuses voor het ongemak. Er stond genoteerd dat u het huidige abonnement wilde upgraden en daarna stopzetten.
Daarom is de einddatum 10-02-15, er is een nieuwe 12 maanden account aangemaakt voor de 100Mbit variant.
Ik heb de desbetreffende afdeling gevraagd naar uw verhaal te kijken om te zien wat nu de mogelijkheden zijn.
Zodra wij hier terugkoppeling over ontvangen zullen wij dit communiceren.


Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Voor verdere vragen, neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Claudia
Tweak Servicedesk

[ #AMS-56113-791]: CB0511462 // Einddatum
Tweak Servicedesk 17 februari 2014 18:36
Antwoorden op: Tweak Servicedesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer/mevrouw,

U heeft aangegeven het niet eens te zijn met de wijziging en met de door ons opgegeven einddatum.
Wij hebben dit voor u uitgezocht binnen onze organisatie en tot conclusie gekomen dat u nooit per email een
einddatum aan ons voorgesteld nor bevestigd heeft.
Op basis hiervan kunnen wij uw account dan ook niet eerder beeindigen en zal de einddatum 10-02-2015 blijven staan.
Indien u anders heeft ontvangen in het verleden ontvangen wij hier graag de email code van.


Met vriendelijke groet.
Arnout.
Tweak servicedesk.

Pim 17 februari 2014 19:54
Aan: Tweak Servicedesk
Hoi Arnout,

Wat een zeer arrogante en klantonvriendelijke reactie, maar ik had gezien de ervaringen van andere klanten van jullie niet anders verwacht. Ik heb telefonisch aangegeven mijn huidige abonnement te willen beëindigen per eind contract (=15 september). Dat zou in orde gemaakt worden. Ik heb tevens telefonisch gevraagd of er de mogelijkheid bestaat om de snelheid tot die einddatum te verhogen. Ook dat was geen probleem, ik zou daar achteraf nog een factuur van ontvangen. Maar weet je wat Arnout, gezien je houding zou ik zeggen, sluit mijn account per direct af, steek het geld wat ik al betaald heb tot september in je reet en ik mag hopen dat je de rest van de week met een enorm blij gevoel rondloopt dat je weer een klant hebt weten te naaien. Ik ga gewoon per direct over naar de concurrent en zal mijn ervaring ook op internet plaatsen. Veel plezier met die paar tientjes die je 'verdiend' hebt en tot nooit weer.

Succes met zaken doen Arnout!

Groeten,
Pim.



Op 17 februari 2014 18:36 schreef Tweak Servicedesk :
[Tekst uit oorspronkelijke bericht is verborgen]

Tweak Servicedesk 17 februari 2014 21:01
Antwoorden op: Tweak Servicedesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer/mevrouw,

Helaas moet ik u vermelden dat wij Tweak zijn en geen Arnout.
Tevens beëindigen wij onze abonnementen via email zo dat U zowel als ons een digitaal bewijs hebben om dit soort zaken te voorkomen.
Helaas vermeld u dat wij dit via de telefoon behandelen.

Bedankt voor de bevestiging dat het afgehandeld is en dat u zich hier niet meer druk omgaat maken.
Bij deze bevestig ik u dat het account is beëindigd.

Zeer goede server die zo goed als nooit down is!

Geplaatst op 01-06-2013 door Roy

Zeer goede server die zo goed als nooit down is!

Top server bij dat gratis in je abbo zit!

Geplaatst op 01-06-2013 door Alex

Top server bij dat gratis in je abbo zit!

Zeer goede usenetprovider!

Geplaatst op 01-06-2013 door Jan Post

Zeer goede usenetprovider!

ik haal tegenwoordig files van 65+ dagen binnen ;)

Geplaatst op 01-06-2013 door Trassi

ik haal tegenwoordig files van 65+ dagen binnen ;)

gemiddeld haal ik met 1200kb\s binnen (10MBit abbo) de retentie van 50 dagen die ze hanteren klopt ook. maar mag van mij soms wel eens wat hoger zijn

Geplaatst op 01-06-2013 door eddy hofman

gemiddeld haal ik met 1200kb\s binnen (10MBit abbo) de retentie van 50 dagen die ze hanteren klopt ook. maar mag van mij soms wel eens wat hoger zijn ;-)

Bijna nooit problemen, als er eens iets is altijd netjes een mailtje! Super!En ik las op de site dat ze een uitreiding hebben gedaan waardoor er b

Geplaatst op 01-06-2013 door Floris

Bijna nooit problemen, als er eens iets is altijd netjes een mailtje! Super!

En ik las op de site dat ze een uitreiding hebben gedaan waardoor er binnenkort ongeveer 100 dagen retentie is.
(ik haal nu 70 dagn ongeveer)

ze zijn echt goed :D

Geplaatst op 01-06-2013 door jermain

ze zijn echt goed :D

veel incompletes boven 50 dagensnelheid valt enorm terug boven de 50 dagen

Geplaatst op 01-06-2013 door gerard

veel incompletes boven 50 dagen

snelheid valt enorm terug boven de 50 dagen

Zeer goede retentie en zeker erg betrouwbaar snelheden haal ik altijd netjes naar mijn mening de beste uit het rijtje van NL Usenet Providers.Met vr

Geplaatst op 01-06-2013 door MusicHunter

Zeer goede retentie en zeker erg betrouwbaar snelheden haal ik altijd netjes naar mijn mening de beste uit het rijtje van NL Usenet Providers.
Met vriendelijke groet,
MusicHunter
FTD4christ.nl

4.4 5.0 29 29 Ik had een 50mbit abonnement. Vanwege een verhuizing ben ik overgestapt naar glasvezel 300 mbit van Caiway). Tweaknews gaat niet hoger dan 100mbit dus wilde m'n abonnement beëindi TweakNews
Pagina:
123